Let Op! Gesloten: 01-04-2024 ivm 2e Paasdag

Audit en jaarverslag 2019

29 april 2020

Eind maart hebben we de goedkeuring ontvangen van het kwaliteitsjaarverslag 2019. Met het jaarverslag hebben we laten zien dat we voldoen aan de kwaliteitseisen die gesteld worden door de Federatie Landbouw en Zorg. Klik hier om het jaarverslag te lezen.

Op 9 januari 2020 hebben we de 3 jaarlijkse audit gehad vanuit de Federatie Landbouw en Zorg. Het kwaliteitskeurmerk wordt voor Asselterhof weer verlengd.

“Asselterhof is een goed georganiseerde zorgboerderij, mede door de opleiding en betrokkenheid van alle medewerkers. Van zorgboerin tot aan vrijwilliger is men betrokken bij het wel en wee van de deelnemers. Die goede organisatie uit zich ook in de dossiergang, die er prima uitziet en inhoudelijk helder en duidelijk is voor zowel deelnemers als medewerkers. De mengeling van activiteiten, waaruit men mag en/of moet kiezen zorgen voor een nuttige en plezierige dagbesteding. Voor de volwassen deelnemers ligt dat uiteraard anders dan voor de jeugdige deelnemers die hier vooral vrijheid proeven en kennismaken met dieren, het boerderijleven, andere kinderen en deels volwassenen. Toch worden ook voor hen duidelijke doelen gesteld en worden resultaten behaald op allerlei gebieden”, aldus de auditor.